I. Základní
ustanovení Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník")Kid cut Kometka Jana Brabencová IČ:
66522463 se
sídlem: Střední 26, Brno-60200 zapsané u živnostenského úřadu města Brna kontaktní
údaje :Kidcut Kometka e-mail:
kidcutkometka@seznam.cz telefon:
+420607029181 web: www.kidcutkometka.cz (dále jen "prodávající")Tyto
obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a
fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel,
nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: "kupující") prostřednictvím webového
rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.kidcutkometka.cz (dále jen "internetový obchod"). Ustanovení
obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních
podmínek. Tyto
obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce[2] . II. Informace
o zboží a cenách Informace o zboží, včetně uvedení cen
jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého
zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny
včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za
vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno
obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po
kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení
nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek. Veškerá
prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní
smlouvu ohledně tohoto zboží. V
internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s
balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v
internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v
rámci území České republiky. Případné
slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se
prodávající s kupujícím jinak. III. Objednávka
a uzavření kupní smlouvy Náklady
vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady
se neliší od základní sazby. Kupující
provádí objednávku zboží těmito způsoby :prostřednictvím
svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí
registraci v internetovém obchodě, vyplněním
objednávkového formuláře bez registrace. Při
zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob
platby a doručení. Před odesláním objednávky je
kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil.
Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko objednat[6] Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění
všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními
podmínkami seznámil. Neprodleně
po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto
potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou
potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno
na e-mailovou adresu kupujícího. / Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu
potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při
objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za uzavření smlouvy. Přílohou
potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je
uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na e-mailovou adresu
kupujícího. V případě,
že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná
nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky
prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních
podmínkách. Všechny
objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud
není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím.
Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mail
prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách. V případě,
že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení
ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání,
není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně
chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické
potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. [11] Prodávající informuje kupujícího o chybě
bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu
pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní
smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí
kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího. IV. Zákaznický
účet Na základě
registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující
přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může
kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také
bez registrace. Při
registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující
povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v
uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen
aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání
zboží jsou prodávajícím považovány za správné. Přístup
k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k
přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za
případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami. Kupující
není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám. Prodávající
může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, když kupující svůj
uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své
povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek. Kupující
bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího,
popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. V. Platební
podmínky a dodání zboží Cenu zboží
a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit následujícími způsoby: bezhotovostně převodem na bankovní
účet prodávajícího č 107-5373220287/0100, vedený u Komerční banky a.s. bezhotovostně
platební kartou dobírkou
v hotovosti při předání zboží, v hotovosti
nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně, Střední 26, Brno-60200Společně s
kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s
balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně
jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. V případě
platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14. dnů od
uzavření kupní smlouvy. Zboží nebude prodávajícím expedováno dříve než obdrží
úhradu celé kupní ceny a přepravného. V případě bezhotovostní platby je závazek
kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky
na bankovní účet prodávajícího. Prodávající
nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou. Podle
zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu
účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně
online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin Zboží je
kupujícímu dodáno: na
adresu určenou kupujícím objednávce Volba způsobu dodání se provádí
během objednávání zboží. Náklady na
dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou
uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím.
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s
tímto způsobem dopravy. Je-li
prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím
v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že
je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo
jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit
náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s
jiným způsobem doručení. Při
převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost
obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit
přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném
vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Prodávající
vystaví kupujícímu daňový doklad - fakturu. Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží. Kupující
nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží
včetně nákladů na dodání, nejdříve
však převzetím zboží. Odpovědnost
za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího
okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží
převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.VI. Odstoupení
od smlouvy[14]Kupující,
který uzavřel kupní smlouvu mimo svou
podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy
odstoupit. Lhůta pro
odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode
dne převzetí zboží, ode
dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů
zboží nebo dodání několika částí, ode
dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná
dodávka zboží. Kupující
nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy poskytování
služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy
sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, o
dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení
od smlouvy ,o
dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena
závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího, o
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, dodávce
zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání
nenávratně smíseno s jiným zbožím, dodávce
zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů
jej není možné vrátit, dodávce
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich
původní obal, dodávce
novin, periodik nebo časopisů, dodání
digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s
předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení
od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém
případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, v dalších
případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku. Pro
dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení
o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Pro
odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář
k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní
smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího
uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu
bezodkladně přijetí formuláře. Kupující,
který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14
dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené
s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže
být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Odstoupí-li
kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do
14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů
na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí
kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s
tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže
kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající
nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že
zboží prodávajícímu odeslal. Zboží musí
vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok
na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající
je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží
přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje
kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí
ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy
přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím. VII. Práva
z vadného plnění Prodávající zodpovídá kupujícímu, že zboží
při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v
době, kdy kupující zboží převzal má
zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové
vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával
s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se
zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá, zboží
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je
zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží
vyhovuje požadavkům právních předpisů. Povinnosti
z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají
povinnosti z vadného plnění výrobce[16] . Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo
z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců
od převzetí. Je-li na
prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v
reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze
zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost
se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití
pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující
prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z
vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nemůže kupující vadné
zboží užívat. Ustanovení
uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u
zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u
použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení,
kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy
zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím
zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud vadu sám kupující způsobil. V případě
výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat výměnu
za nové zboží, opravu
zboží, přiměřenou
slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy. Kupující
má právo odstoupit od smlouvy, pokud
má zboží podstatnou vadu, pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, při
větším počtu vad zboží. Podstatné
je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při
uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu
neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady,
která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o
vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění
vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Vyskytla-li
se odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro
stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet
vad (zpravidla nejméně tři vady současně), má kupující právo uplatnit
požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. Při
uplatnění reklamace je kupující povinen prodávajícímu sdělit, jaké právo
si zvolil. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy,
žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má
práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy. Není-li
oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může
kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Pokud
prodávající prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji
sám způsobil, není prodávající povinen nároku kupujícího vyhovět. Kupující
nemůže reklamovat zlevněné zboží z důvodu, pro který je dané zboží
zlevněno. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v
kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle
nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné
potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a
jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu
a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník
rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby
potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí
být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a
kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde
projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Prodávající
písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud
kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující
vadu sám způsobil. V případě
oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených
nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může
kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí
záruční doby, v opačném případě ho soud nemusí přiznat. Volbu
způsobu reklamace má kupující. Práva a
povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a
zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. VIII. Doručování Smluvní
strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty. Kupující
doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu
uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce. IX. Osobní
údaje Všechny
informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou
důvěrné a bude
s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma
e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť
tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze
obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem
(zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení)
odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let
od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami. IX. Mimosoudní
řešení sporů K
mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů
mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Evropské
spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu
mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele. X. Závěrečná
ustanovení Veškerá
ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek,
pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto
nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních
předpisů. Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. Všechna
práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k
obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek,
loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno
kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část
bez souhlasu prodávajícího. Prodávající
nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které
by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou
činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně
zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti
tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či
softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho
určením či účelem. Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského zákoníku. Kupní
smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
v elektronické podobě a není přístupná. Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po
dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Přílohou
obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 24.10.2020